🎥 Maya 2026 — нова глибина для 3D-анімації та VFX
📅 Офіційний реліз: березень 2025
Autodesk представив Maya 2026, і це оновлення точно оцінять ті, хто працює з анімацією, симуляцією та 3D-графікою для фільмів, ігор і телебачення.
🆕 Головні новинки Maya 2026:
🔹 USD (Universal Scene Description) 0.25.0
Покращена інтеграція: краща робота з анімаціями, нові контролери видимості, підтримка Time Offset і Point Instancer. Робота з великими сценами ще ефективніша.
🔹 Blue Pencil 2.0
Нова система малювання поверх сцен — зручна для фідбеку, сторібордингу, анотацій. Працює прямо в Viewport.
🔹 Bifrost 2.10.0.0
Оновлення нодового середовища симуляції — нові гідродинамічні ефекти, покращення графу та продуктивності.
🔹 Ріггінг та скінінг
Покращено інтерактивний рігг: швидше оновлення, нові команди для точного позиціювання елементів.
🔹 Viewport 2.0
Підвищена продуктивність і стабільність під час роботи зі складними сценами, освітленням і шейдерами.
🔹 Arnold for Maya (MtoA) 5.4.1.3
Нові можливості для рендерингу, покращена інтеграція з Maya MaterialX та USD.
❗️Чому це важливо:
Maya 2026 — це не просто покращення старого. Це нові підходи до симуляцій, повна підтримка USD для студійної роботи, оновлений креативний флоу (Blue Pencil), і ще більший контроль над рендерингом та сценами.