Програмне забезпечення для 3D-моделювання, анімації та візуалізації
Програмне забезпечення 3ds Max® дозволяє швидко створювати, налаштовувати, візуалізувати та спільно працювати над 3D-моделями та анімаціями. Завдяки різноманітним функціям і можливостям фахівці та люди, які тільки починають працювати в програмі, можуть повною мірою скористатися абсолютно новими можливостями продукту, розробленими відповідно до пропозицій користувачів.
Програмне забезпечення 3ds Max має низку нових покращених функцій. Нові інструменти, обробка й удосконалення функцій допоможуть вам швидко розпочати роботу, що спрощує співпрацю з іншими.
- Новий інструмент Max Creation Graph і оновлені посилання покращують спільну роботу.
- Модель із новою підтримкою бібліотек OpenSubdiv.
- Шаблони інтерфейсу користувача та новий робочий простір дизайну спрощують початок роботи для початківців.
- Спільний доступ до шейдерів між 3ds Max, Maya та Maya LT тепер став легшим завдяки вдосконаленій функції ShaderFX.
Ключові особливості 3ds Max 2023
Від складних деталей персонажів і об’єктів до захоплюючих середовищ і світів, програмне забезпечення 3ds Max® є інструментом вибору для створення ефекту занурення в гру та візуалізації складних дизайнів.
3D-моделювання
Інструменти ретопології
Автоматично оптимізуйте геометрію моделей з високою роздільною здатністю, щоб створити чисту квадратичну геометрію сітки.
Smart Extrude
Інтерактивно видавлюйте грані на 3D-об’єктах за допомогою гнучких операцій Smart Extrude, таких як прорізання та накладання. Автоматично відновлюйте та зшивайте суміжні грані без необхідності вручну виправляти приховані грані чи геометричні дані.
Моделювання сітки та поверхні
Створюйте параметричні та органічні об’єкти за допомогою таких функцій моделювання, як полігони, поверхні підрозділів і сплайні.
Робочий процес стеку модифікаторів
Швидко концептуалізуйте, повторюйте та досліджуйте ідеї дизайну за допомогою низки унікальних модифікаторів
Робочі процеси сплайнів
Створюйте та анімуйте геометрію декількома інтуїтивно зрозумілими способами за допомогою інструментів сплайнів.
Текстурування та шейдінг
Підтримка Open Shading Language (OSL)
Створіть високоякісні текстури, які відображаються в режимі відтворення за допомогою нових або вже існуючих карт OSL з будь-яким підтримуваним рендером.
Робота із текстурами
Насолоджуйтеся спрощеним, інтуїтивно зрозумілим і поетапним процесом роботи із текстурами з підтримкою PBR (фізично орієнтованого рендерингу) матеріалів, перевизначення та робочих процесів OSL.
Редактор матеріалів
Додайте обробку матеріалів, змініть текстури та використовуйте яскраві кольори для створення фотореалістичних дизайнів.
Освітлення
Освітлюйте та покращуйте свої сцени за допомогою фотометричних і стандартних джерел світла.
3D-рендерінг
Вбудований рендерер Arnold
Використовуйте вбудований рендерер Arnold, щоб переглядати зміни сцени в реальному часі, включаючи освітлення, матеріали та камеру
Інтерактивний перегляд
Зменште кількість ітерацій дизайну за допомогою попереднього перегляду з високоякісним рендерінгом, безпосереднього з відображенням матеріалів PBR (фізичного рендерингу) та ефектів камери.
Вікно перегляду ActiveShade
Завдяки інтерактивному рендерингу ви зможете переглядати свою сцену майже у фінальній якості під час роботи.
Фізична камера
Імітація реальних налаштувань камери, таких як витримка, діафрагма, глибина різкості та експозиція.
Конвертер сцен
Плавно та послідовно змінюйте матеріали, освітлення, камери та рендерери один на інший.
Анімація та ефекти
Інструменти анімації персонажів
Створюйте реалыстичну анмацію та риги персонажів за допомогою CAT (набір інструментів для анімації персонажів), інструментів для двоногих і натовпу.
Рухи
Попередньо переглядайте та коригуйте контури анімації безпосередньо у вікні перегляду.
Рідина у 3ds Max
Створіть реалістичну поведінку рідин, таких як вода, нафта та лава, а також відтворіть гравітацію та ефекти зіткнення.
Ефекти потоку частинок
Створюйте складні ефекти частинок таких, як вода, вогонь, бризки та сніг.
Велика бібліотека плагінів
Отримайте доступ до сотень провідних сторонніх плагінів від нашої великої спільноти.
Спільна робота та стадії розробки
Програмна безпека
Використовуйте Safe Scene Script Execution для захисту від шкідливих скриптів, які можуть бути частиною файлів сцени та функції видалення шкідливих програм, яка виявляє та видаляє відомі шкідливі скрипти з файлів сцени та сценаріїв запуску.
Python 3
Отримайте більш тісну конвеєрну інтеграцію з підтримкою Python 3.
Підтримка конвеєрної інтеграції
Легко налаштуйте 3ds Max відповідно до потреб свого виробництва.
Сучасний інтерфейс і робочі області
Створюйте власні робочі області за допомогою сучаснішого, чутливішого інтерфейсу користувача з високою роздільною здатністю.
Підтримка формату передачі GL (glTF)
Публікуйте ресурси зі своєї сцени 3ds Max у 3D-контент glTF для використання у веб-додатках, онлайн-магазинах, браузерних іграх та інших онлайн-магазинах.
Недеструктивні процедури зв’язування файлів дають змогу ефективно працювати зі змінами вихідних проєктних даних, створених у додатках Autodesk, що підтримують експорт у форматі FBX.
Імпорт даних про тверді тіла з 3D САПР Autodesk Inventor безпосередньо в Autodesk 3ds Max і Autodesk 3ds Max Design. Можливість об’єднання даних у більш ніж 30 2D і 3D форматах, включаючи 3ds, AI, DEM, XML, DDF, DWG, DXF, FBX, DAE, IGES, IPT, IAM, OBJ, STL, VRML, FLT, SAT і SKP.
Відгуків немає, поки що.