Home / Support / Autodesk Account / Account management for admins / Admin tasks / Як змінити партнера (реселера) Autodesk

Як змінити партнера (реселера) Autodesk

Щоб змінити партнера

  1. Зв’яжіться з новим партнером, щоб отримати його номер облікового запису. 
    Примітка: для BIM PARTNER це 5501056239

  2. Увійдіть до свого облікового запису Autodesk на manage.autodesk.com і перейдіть у розділ:

    Billing and Orders → Subscriptions and Contracts

  3. Виберіть потрібну підписку.

  4. У меню Actions виберіть Update Reseller Information (Оновити інформацію про партнера).

  5. Введіть номер облікового запису нового партнера та натисніть Find (Знайти).

  6. Переконайтесь, що відображається правильний партнер, і натисніть Next (Далі).

  7. Підтвердіть зміни та натисніть Submit (Надіслати).

  8. Натисніть Done (Готово), щоб закрити вікно підтвердження.
    Зверніть увагу: оновлення може з’явитись у деталях контракту через годину.

Якщо ви змінюєте партнера до закінчення терміну підписки — введіть новий CSN (номер облікового запису партнера) у своєму акаунті.

Якщо у вас декілька партнерів — ця зміна замінить інформацію про всіх.
Щоб змінити лише одного з них — зверніться до Autodesk Assistant (іконка в нижньому правому куті сайту).

 

Примітка: ви не зможете оновити інформацію про партнера, якщо:

  • Підписка автоматично поновлюється
  • Ви маєте корпоративну угоду типу Token Flex

  • Контракт вже завершився або залишилось менше 90 днів до завершення

Якщо ця стаття видалась складною або щось залишилось незрозумілим — скористайтесь, будь ласка, формою зворотного зв’язку, і ми обов’язково вам допоможемо.

Дивись також

Чи була інформація корисною?

Ми поруч, якщо потрібна допомога



    Кошик