Як змінити партнера (реселера) Autodesk
Щоб змінити партнера
-
Зв’яжіться з новим партнером, щоб отримати його номер облікового запису.
Примітка: для BIM PARTNER це 5501056239 - Увійдіть до свого облікового запису Autodesk на manage.autodesk.com і перейдіть у розділ:
Billing and Orders → Subscriptions and Contracts
-
Виберіть потрібну підписку.
-
У меню Actions виберіть Update Reseller Information (Оновити інформацію про партнера).
-
Введіть номер облікового запису нового партнера та натисніть Find (Знайти).
-
Переконайтесь, що відображається правильний партнер, і натисніть Next (Далі).
-
Підтвердіть зміни та натисніть Submit (Надіслати).
-
Натисніть Done (Готово), щоб закрити вікно підтвердження.
Зверніть увагу: оновлення може з’явитись у деталях контракту через годину.
Якщо ви змінюєте партнера до закінчення терміну підписки — введіть новий CSN (номер облікового запису партнера) у своєму акаунті.
Якщо у вас декілька партнерів — ця зміна замінить інформацію про всіх.
Щоб змінити лише одного з них — зверніться до Autodesk Assistant (іконка в нижньому правому куті сайту).
Примітка: ви не зможете оновити інформацію про партнера, якщо:
- Підписка автоматично поновлюється
-
Ви маєте корпоративну угоду типу Token Flex
-
Контракт вже завершився або залишилось менше 90 днів до завершення
Якщо ця стаття видалась складною або щось залишилось незрозумілим — скористайтесь, будь ласка, формою зворотного зв’язку, і ми обов’язково вам допоможемо.
Ми поруч, якщо потрібна допомога
