Керування командами
За замовчуванням, ви автоматично маєте одну команду у своєму обліковому записі Autodesk, під якою перебувають усі ваші користувачі та підписки Autodesk. Ви можете додатково створювати команди. Створення додаткових команд може бути корисним, коли у вашій компанії є кілька організацій або підрозділів, які не пов’язані між собою, але ви хочете централізовано купувати підписки для всієї організації. Створивши команду для кожного підрозділу, адміністратори цих команд керуватимуть лише тими підписками, за які сплачує їхній підрозділ, замість усіх підписок, які належать вашій організації. Ви також можете переміщувати підписки між командами, і вони залишаться під управлінням того ж основного адміністратора.
Ось деякі з функцій команд:
Назви команд відображаються в розділі Contract Details вашого облікового запису, тож коли настає час поновлення або прийняття рішень щодо купівлі, ви можете побачити, які підписки належать до яких команд. Це полегшує відстеження продовжень.
Ви можете делегувати адміністраторам керування однією або кількома командами. Адміністратори можуть перейменовувати команди, запрошувати користувачів і призначати продукти.
Ви можете фільтрувати звіти про використання за командами, щоб бачити, скільки місць використовують користувачі в цій команді. Звіти допоможуть вам оцінити ефективність призначень і прийняти бізнес-рішення для конкретної команди.
Важливо розуміти, що команди відрізняються від груп, доступних в Autodesk Account. Групи дозволяють вам організовувати користувачів і призначати продукти. Замість того, щоб призначати продукти кожному користувачу окремо, ви можете організувати їх у групи й керувати ними за ролями, наприклад, створити групу для архітекторів, які використовують AutoCAD. Докладніше див. Керування групами.
Примітка: Команди не підтримуються в Класичному керуванні користувачами.
Для кожної з описаних нижче процедур спершу увійдіть у свій обліковий запис Autodesk на manage.autodesk.com.
Коли ви вперше купуєте підписку, команда створюється автоматично. За потреби, ви можете створити нову команду в будь-який момент і перемістити підписку до іншої команди.
Як створити нову команду:
Перейдіть у User Management > By User або By Product.
Натисніть значок шестерні, щоб відкрити Team settings.
У меню Actions виберіть Create Team.
Введіть назву команди та натисніть Create Team.
Примітка: Якщо ви керуєте BIM або ACC хмарним продуктом для спільної роботи, перегляньте Управління командами облікових записів Autodesk за допомогою підписок BIM 360
Перейменування команди
За замовчуванням назва команди відповідає імені первинного адміністратора, який був призначений під час створення команди. Але ви можете надати команді більш змістовну назву.
Перейдіть до User Management > By User або By Product.
Виберіть команду.
Натисніть значок шестерні, щоб відкрити Team settings.
Натисніть Rename.
Введіть нову назву та натисніть Save Changes.
Видалення команди
Наразі ви не можете видалити команду зі свого облікового запису в Team Settings. Замість цього основний адміністратор має перемістити всі підписки до іншої команди. Потім потрібно звернутися до Autodesk Assistant, щоб видалити команду. Доступ до помічника можна отримати, натиснувши на іконку в нижньому правому куті будь-якої сторінки сайту Autodesk.
Перегляд персональних даних у звітах
Імена користувачів та інша персональна інформація включаються в звіти та файли експорту, якщо Personal Data увімкнено в налаштуваннях команди. Ви можете налаштувати включення особистих даних у звіти для команди:
Перейдіть до User Management > By User або By Product.
Виберіть команду.
Натисніть значок шестерні, щоб відкрити Team settings.
У розділі Personal Data встановіть прапорець для включення особистих даних у звіти.
Якщо Personal Data вимкнено хоча б для однієї з команд, у звітах для всіх команд відображаються зашифровані значення.
Призначення адміністраторів команд
Ви можете призначити одного основного адміністратора та кількох додаткових адміністраторів команді. Кожного з цих адміністраторів можна призначити більш ніж одній команді. Спочатку власник підписки (покупець) за умовчанням призначає основного адміністратора.
Змінення основного адміністратора команди
Примітка: Лише додатковий адміністратор може стати основним адміністратором.
- Перейдіть до розділу User Management > By User .
- Виберіть команду.
- Виберіть користувача, якого потрібно призначити основним адміністратором.
- Натисніть Змінити роль.
- Виберіть Основний адміністратор і натисніть Зберегти.
- Натисніть Перепризначити основного адміністратора, щоб підтвердити зміну. Наявний основний адміністратор стає другорядним. Щоб дізнатися більше, перегляньте розділ Ролі адміністратора керування користувачами.
Призначення додаткового адміністратора (Secondary Admin) для команди
Перейдіть до User Management > By User.
Виберіть команду.
Виберіть користувача, якого потрібно призначити додатковим адміністратором.
Натисніть Change Role.
Виберіть Secondary Admin і натисніть Save.
Додавання користувачів до команди
Ви можете додавати необмежену кількість користувачів до команди. Додавання користувачів до однієї команди не видаляє їх з інших команд.
Примітка: Ви також можете додати користувачів до команди через масовий імпорт або SSO.
Перейдіть до User Management > By User або By Product.
Виберіть команду.
Натисніть Invite Users.
Додайте та призначте користувачів.
Див. Додавання та видалення користувачів для отримання додаткової інформації.
Якщо ця стаття видалась складною або щось залишилось незрозумілим — скористайтесь, будь ласка, формою зворотного зв’язку, і ми обов’язково вам допоможемо.
Ми поруч, якщо потрібна допомога
