Ролі адміністратора для керування користувачами
Як адміністратор, ви призначаєте користувачів до продуктів і сервісів у межах функції Керування користувачами в обліковому записі Autodesk.
Керування користувачами передбачає чотири типи адміністративних ролей:
Головний адміністратор (Primary admin)
-
- У команді може бути лише один головний адміністратор.
(Докладніше про команди див. у розділі Керування командами) - Одна й та сама особа може бути головним адміністратором у кількох командах.
- За замовчуванням, перший покупець (відомий також як менеджер з контрактів) автоматично стає головним адміністратором.
- Цю роль можна передати іншій особі, яка має роль додаткового адміністратора.
-
Менеджер з контрактів (Contract manager)
-
- За замовчуванням, перший покупець ліцензії отримує цю роль.
- На одну підписку або контракт призначається лише один менеджер з контрактів.
- Та сама особа може бути менеджером з контрактів для кількох підписок або контрактів.
- Роль можна передати іншому користувачу лише для ліцензій, придбаних через реселера (але не для ліцензій із магазину Autodesk).
(Див. інтерактивну форму Зміна менеджера з контрактів)
-
Додатковий адміністратор (Secondary admin)
-
- Команда може мати кількох додаткових адміністраторів.
- Їх може призначити головний адміністратор, інший додатковий адміністратор або адміністратор SSO.
- Додаткові адміністратори мають доступ до списку користувачів і продуктів команди, до якої вони призначені.
-
Адміністратор єдиного входу (SSO admin)
-
- У команді може бути кілька адміністраторів SSO.
- Вони можуть керувати налаштуванням єдиного входу (як і головний адміністратор).
-
Примітка: Якщо ви використовуєте класичну систему керування користувачами (Classic user management), роль головного адміністратора виконує менеджер з контрактів, а роль додаткових адміністраторів — координатори ПЗ (software coordinators).
(Докладніше див. у розділі Класичне керування користувачами)
Обов’язки адміністратора
Головний адміністратор (Primary admin)
-
- Керує користувачами та їхнім доступом до продуктів
- Призначає додаткових адміністраторів (secondary admin), адміністраторів SSO
- Може передати роль головного адміністратора іншому додатковому адміністратору
- Може налаштовувати конфігурацію єдиного входу (SSO)
- Є основною контактною особою для Autodesk
-
Менеджер з контрактів (Contract manager)
-
- Отримує сповіщення щодо підписок або контрактів
- Керує оплатою та поновленнями підписок
- Призначає нові підписки до команд
- Може переносити підписки до інших команд (за умови, що також має роль головного або додаткового адміністратора)
- Є основною контактною особою для Autodesk
-
Додатковий адміністратор (Secondary admin)
-
- Керує користувачами та їхнім доступом до продуктів
- Призначає інших додаткових адміністраторів і може передати роль головного адміністратора
- Керує оплатою та поновленнями (потрібно також мати роль менеджера з контрактів)
- Переглядає та експортує звіти про використання продуктів усіма командами
-
Адміністратор єдиного входу (SSO admin)
-
- Керує користувачами та їхнім доступом до продуктів
- Призначає додаткових другорядних адміністраторів і може перепризначити основного адміністратора
- Переглядає та експортує звіти про використання продукту для всіх команд у межах підписок для одного користувача та Flex
-
Примітка: не стосується Token Flex
Як змінити адміністративні ролі
Як змінити основного адміністратора
Після зміни головного адміністратора попередній головний адміністратор автоматично стає додатковим адміністратором.
-
- Увійдіть в обліковий запис Autodesk за адресою manage.autodesk.com.
- Перейдіть у розділ Керування користувачами > За користувачами (User Management > By User)
- Виберіть додаткового адміністратора, якого хочете призначити головним
(лише secondary admin може стати primary admin) - Натисніть Change Role (Змінити роль)
- Виберіть Primary Admin і натисніть Save (Зберегти)
-
Примітка: Зміна головного адміністратора не впливає на роль менеджера з контрактів — він і надалі керує оплатою, поновленням підписок, отримує рахунки та повідомлення.
Як змінити менеджера з контрактів (Contract manager)
Роль менеджера контрактів може бути перепризначена для ліцензій, придбаних через торговельних посередників, але не для ліцензій, придбаних у магазині Autodesk.
Тільки поточний менеджер по роботі з контрактами може перевести нову людину на посаду менеджера по роботі з контрактами.
Для цього потрібно скористатись інтерактивною формою (див. нижче).
Як змінити додаткового адміністратора (Secondary admin)
-
- Увійдіть в обліковий запис Autodesk за адресою manage.autodesk.com.
- Перейдіть до розділу Керування користувачами > за користувачами.
- Натисніть ім’я користувача, якого потрібно призначити додатковим адміністратором.
- Натисніть Змінити роль.
- Виберіть Додатковий адміністратор і натисніть Зберегти.
-
Як змінити адміністратора єдиного входу (SSO admin)
-
- Увійдіть в обліковий запис Autodesk за адресою manage.autodesk.com.
- Перейдіть до розділу Керування користувачами > за користувачами.
- Натисніть ім’я користувача, якого потрібно призначити адміністратором єдиного входу.
- Натисніть Змінити роль.
- Виберіть SSO Admin і натисніть Зберегти.
-
Дивись також:
Призначення доступу до продукту
Ми поруч, якщо потрібна допомога
